FAQ

Jaké platební metody přijímate?

Prozatím přijímáme pouze platbu převodem na účet. Další platební metody zřizujeme a nabídneme vám je co nejdříve.

Jak se ke mně balíček dostane?

Balíčky posíláme prostřednictvím České pošty. V současné době pracujeme na dalších možnostech přepravy a zřízení odběrového místa v Praze.

Za jak dlouho balíček obdržím?

Vaši objednávku zpracujeme hned po obdržení platby. Všechny balíčky chystáme, balíme a posíláme osobně, vše tedy závisí na tom, kolik objednávek daný den obdržíme. Snažíme se však, aby všechny balíčky byly u svých majitelů nejpozději do 14 dnů. O stavu vaší objednávky vás budeme samozřejmě průběžně informovat.

Posíláte produkty i do zahraničí?

Momentálně posíláme naše zboží pouze po České republice a na Slovensko. Pokud však nemáte možnost si balíček vyzvednout v jedné z uvedených zemích, napište nám na e-mail (hello@printintin.com) a zkusíme domluvit individuální postup.

Produkt se mi nelíbí, nehodí se mi, jsem s ním nespokojená/ý nebo je poškozený, co teď? Můžu jej vrátit?

Vrácení a reklamace zboží je samozřejmě možná, a to podle našeho reklamačního řádu a zákonů České republiky. Více informací zde.